بازی اره (SAW)


بازی اره (SAW)

دسته بازی سرگرمی زیردسته حادثه ای

علاقمندان به مجموعه فیلم های وحشتناک و هیجان انگیز Saw یا به تعبیری "اره" صحنه های پرمخاطره و دلهره آور آنرا هرگز فراموش نمی کنند. پس از فروش بالای این فیلم، نسخه های جدید از آن با داستان های ترسناک ساخته و اکران می شود، به طوری که اخیراً خبر از اکران نسخه شش آن به گوش می رسد. بازی Saw که برگرفته از داستان اصلی و کاراکترهای فیلم است همزمان با اکران Saw VI منتشر خواهد شد. نسخه های مختلف این بازی با داستانهای متفاوتی عرضه می گردد و این دلیلی است بر موفقیت روز افزون آن و علاقه مندی گیمیرها به اجرای نسخه های متعدد آن.
این عنوان توسط استودیو Zombie ساخته شد و در اصل قرار بود ناشر آن کمپانی Brash Entertainment باشد که به دلایلی توسط کمپانی Konami منتشر شد. کمپانی کونامی با طرح ریزی هایی که برای انتشار آن اعمال کرد به موفقیت چشمگیری دست یافت و با طرح های خودساخته و خلق عناوین ترسناک مانند Silent Hill جایگاه ویژه ایی در انتشار فیلم های ژانر ترسناک کسب کرد.
زمان وقوع بازی پس از اتفاقات نسخه اول فیلم Saw بوقوع می پیوندد. علاوه بر پایبند بودن داستان بازی به فیلم، کاراکترهای بازی برگرفته از کاراکترهای اصلی فیلم هستند. کاراگاه دیوید تپ که در فیلم اصلی هنرپیشه نام آشنای هالیوود؛ "دنی گلاور" ایفاگر این نقش بود، در بازی نیز حضور دارد و شما ایفاگر نقش دیوید خواهید بود. او که در لحظات پایانی فیلم مورد اصابت گلوله قرار می گیرد، از این ماجرا جان سالم به در می برد. حال داستان بازی از اینجا شروع می شود و با چالشهای متفاوتی روبرو خواهد شد. درحالی که کلاه تیغه دار سنگینی روی سر دیوید قرار دارد به هوش می آید و خود را در تیمارستان متروکه ایی می بیند. حال او در چنگال قاتل زنجیره ایی Jigsaw گرفتار شده است. پس از خلاص شدن از کلاه، باید راه خروج را بیابد، در این بین با معماهایی روبرو می شود که حل هرکدام از آنها یک قدم او را به زندگی نزدیکتر می کند و در ادامه نیز باید تعدادی از قربانیان Jigsaw را نجات دهد. در این مسیر با افراد مختلفی برخورد می کند که هر کدام از آنها اهداف متفاوتی در سر می پرورانند. شاید همکاری برخی از آنها بتواند کمکی باشد برای فرار از دست این قاتل زنجیره ای و گاهی هم حضور آنها مانع موفقیت دیوید می شود.
در این بازی شما عازم سفری مهیج، ترسناک و پرفراز و نشیب خواهید بود و به دنیایی تصنعی از خون و خونریزی پا خواهید گذاشت. هیجان بازی به شما کمک می کند تا در صحنه های سرنوشت ساز انتخاب مناسبی داشته باشید و بتوانید مشکلات خود را مدیریت کنید. محوری ترین گیم پلی بازی شامل چالشهایی که سر راه تان قرار می گیرد، گریز از راهروهای تنگ و تاریک تیمارستان و معماهایی که با آن روبرو خواهید شد. معماهای بازی به گونه ایی طراحی شده که حداقل بهتر از صحنه های معمولی ترسناک و تکراری است که در بیشتر بازیهای این ژانر به چشم می خورد. به هر حال شما در میدان مبارزه باید انتخاب درستی بکنید و از پس معماهای Jigsaw برآیید، که این خود به جذابیت بازی می افزاید.
درمورد مبارزات و زدوخوردهای کاراکترها باید به این نکته اشاره کنم که سرعت درگیریها کمی کند است. در این بازی مانند سایر بازیها از آیتم های مختلفی استفاده شده که سلاح های بازی یکی از آنهاست. سراسر دنیای بازی مملو از سلاح های ارتقاء یافته است؛ از لوله گرفته تا چاقو و … نگران نباشید شما می توانید از هر سلاحی استفاده کنید و همگی آنها بدردتان می خورد.
هرگاه در شرایط بغرنج قرار می گیرید و ترس از مرگ بر شما چیره می شود، فضای بازی به قدری حس ترس و هیجان را به شما القاء می کند که با کاراکتر اصلی همزاد پنداری می کنید. به هر حال در مراحل اولیه بازی و در هر بخش از آنها با تعدادی دشمن روبرو خواهید شد و همانطور که به عمق ماجرا بیشتر نفوذ می کنید درگیریها افزایش پیدا می کنند، اما با این حال هرگز دست خالی نخواهید ماند. در حقیقت، شما باید با درایت کامل سلاح تان را پیدا کرده، به دست بگیرید و تا شروع مبارزات بعدی آنرا رها نکنید.
روی بخش صداگذاری کاراکترها خوب کار شده و شخصیت های بازی با صدای همان شخصیت فیلم اصلی معرفی می شوند. بطورمثال، صداگذاری Jigsaw را همان شخصیت اصلی فیلم یعنی توبین بل اجرا می کند. جو بازی مملو از صداهای غم انگیز و ناراحت کننده است که عمدتاً با صحنه های تاریک و فضاهای محدود همخوانی دارد. توانایی خلع سلاح کردن و در دام تله ها افتادن در مراحل مختلف بازی بسیار دلچسب و هیجان انگیز است. بی تردید تله ها و دام های بزرگی که در پایان هر بخش بکار برده شده یکی از عمده ترین اجزاء بازی به شمار می رود.
بازی اکشن ترسناک Saw با پایبندی به داستان اصلی فیلم سروصدای زیادی کرد و دور جدیدی از علاقمندان خود را پای سیستم ها کشاند. در این عنوان با داستانی مهیج، انتخابهای دشوار و صحنه هایی از رعب و وحشت روبرو خواهید شد.
لینک مجوز این بازی در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=SAW

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 3,500 تومان

روش خرید: برای خرید بازی اره (SAW)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بازی اره (SAW)

0 نظرات:

ارسال یک نظر