بازی Red Faction Guerrilla

بازی Red Faction Guerrilla

دسته بازی سرگرمی زیردسته حادثه ای

یک بازی Multi-Platform است که با موتور های Geo-Mod 2.0 , Havok Physics Engine و در نمایشگاه E3 برای اولین بار نمایش خوبی داشت و در حالیکه منتقدان در مورد موفقیت آن تردید داشتند . توانست در اواخر سال ۲۰۰۹ فروش و موفقیت خوبی کسب کند و بیشتر منتقدان امتیاز بالای ۸ را به این بازی داده اند و فروش خوب این بازی گواه موفقیت آن است.
داستان :
بازی RF: Guerrilla در سال ۲۲۰۸ یعنی ۵۰ سال بعد از شماره اول RF و چیزی حدود ۴۵ سال بعد از شماره دوم RF اتفاق می افتد. نیروهای همان (EDF (Earth Defense Force که در شماره اول به عنوان بیگانگان شناخته می شدند در این شماره تغییراتی کرده اند. EDFها انسان ها را دزدیده و آنها را مجبور به کار کردن جهت منافع خود می کنند. می توان گفت که EDFها دشمنان اصلی در نسخه RF: Guerrilla نیز هستند. در این نسخه بازیباز در نقش کاراکتر مردی به نام Alec Mason ایفای نقش می کند. او معمولآ ژاکتی سبز رنگ و نوعی شلوار مخصوص را به تن دارد. او مردی با گذشته ای کاملاً نامعلوم است ولی به طریقی به جنگ با EDFها پرداخته و یکی از ارکان گروه دوباره تشکیل شده ی Red Faction شده است.
لینک مجوز این بازی در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Red+Faction:+Guerrilla

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 4,000 تومان

روش خرید: برای خرید بازی Red Faction Guerrilla، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بازی Red Faction Guerrilla

0 نظرات:

ارسال یک نظر