فوتبال حرفه ای pes 2010

فوتبال حرفه ای pes 2010

دسته بازی سرگرمی زیردسته راهبردی

نسخه ۲۰۱۰ از زیباترین بازی فوتبال رایانه ای !
ماهها انتظار علاقمندان به بازی های رایانه ای به ویژه بازی فوتبال با انتشار نسخه جدید بازی طبیعی و زیبای فوتبال Pro Evolution Soccer که بی شک همگان را طی سالهای اخیر با عرضه بازیهای فوتبال فوق واقع گرایانه عاشق خود کرده است به پایان رسید و نسخه ۲۰۱۰ این بازی گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه منتشر شد !
نسخه ۲۰۱۰ گفته سازندگانش پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های محبوب PES است که تا به امروز ساخته شده است .این بازی سعی در آن داشته تا آنجا که می تواند فاصله میان فوتبال شبیه سازی رایانه ای با واقعیت را به حداقل برساند .
سازندگان این بازی در نسخه ۲۰۱۰ به تمامی گزارشات و درخواست هایی که بازیکنان و عاشقان این بازی فوتبال رایانه ای در طی یک سال گذشته برای بهبود بازی کرده اند توجه کرده و بعد وسیعی از تغییرات منحصر به فرد و بی نظیر را در نسخه جدید اعمال کرده اند .
گرافیک بی نظیر و زیبا و واقع گرایانه این نسخه یکی از ویژگی هاییست که در نگاه اول بازیکن را مجذوب خود می کند. با نگاهی به تصویر روبرو تفاوت گرافیک نسخه ۲۰۰۹ با ۲۰۱۰ از Pro Evolution Soccer را در یابید.
هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس دو کاپ معتبر EUFA و Champions League و حرکات تکنیکی جدید و حرکت کردن طبیعی تر و … از ویژگی های این بازی فوتبال است .
سازنده : کمپانی Konami
ناشر : کمپانی Konami
تاریخ رسمی انتشار : Oct 23, 2009
وب سایت اختصاصی : Pro Evolution Soccer 2010
رده بندی ژانر : ورزشی، فوتبال
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Everyone – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی .
لینک مجوز این بازی در بنیاد ملی بازیهای کامپیوتری:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Pro+Evolution+Soccer+2010

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 4,000 تومان

روش خرید: برای خرید فوتبال حرفه ای pes 2010، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فوتبال حرفه ای pes 2010

0 نظرات:

ارسال یک نظر