بازی عملیات سریع (Operation Flashpoint)

بازی عملیات سریع (Operation Flashpoint)

دسته بازی سرگرمی زیردسته حادثه ای

Operation Flashpoint یک بازی کامپیوتری افسانه‎ای جنگی، تاکتیکی و شبیه ساز میدان نبرد است که در رده بازی‎های ویدئویی قرار گرفته است. این بازی در سال ۲۰۰۱ در اروپا و آمریکا منتشر شده است. نسخه جدید و پیشرفته این بازی با نام Operation Flashpoint: Dragon Rising در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۰۹ در ایالات متحده منتشر گشته است. موفقیت و پیروزی در این گیم به طور کاملا مستقیم به نقش و عملکرد بازیکن در حین بازی مربوط است؛ ولی با این حال بازی به طور کامل برای تیراندازی تاکتیکی با اسلحه‎های شبیه سازی شده از نمونه واقعی تعریف شده است. این بازی در جزیره‎ای افسانه‎ای و کوچک به نام Skira متعلق به کشور روسیه در شمال ساحل ژاپن انجام می‎گیرد. زمانیکه در این جزیره، چاه‎های نفت و میادین گاز کشف می‎شود، این منطقه محل نزاع نیروهای چین و روسیه می‎گردد. با وخامت گرفتن اوضاع، روسیه از آمریکا درخواست می‎کند تا ایالات متحده برای مقابله با چین، نیروهای نظامی خود را وارد این جزیره نماید. کار از آنجا شروع می‎شود که بازیکن به عنوان یکی از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا وارد جزیره می‎شود.
فضای بازی در این گیم به چهار بخش تقسیم شده است:
Everon – جزیره‎ای مستقل که با نیروهای مقاومتی خود اداره می‎شود.
Maledan – جزیره‎ای مستقل که توسط نیروهای ناتو اداره می‎گردد.
Kolgujev – جزیره‎ای وحشتناک و ناحیه‎ای از اتحاد جماهیر شوروی که همه دهکده‎ها در آن نابود شده‎اند.
Desert Island – جزیره‎ای متروکه که فقط برای تست کردن گیم در نظر گرفته شده است.
بازی تحت شبکه:
این بازی همچنین دارای قابلیت اجرای تحت شبکه می‎باشد؛ به طوریکه بازیکنان می‎توانند با ملحق شدن به شبکه و پیوستن به بازی، با بازیکنان دیگر مبارزه نمایند. تعداد بازیکنان در حالت شبکه ۱۶ نفر با ۱۶ رایانه می‎باشد.
لینک مجوز این بازی در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Operation+Flashpoint:+Dragon+Rising

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 4,000 تومان

روش خرید: برای خرید بازی عملیات سریع (Operation Flashpoint)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بازی عملیات سریع (Operation Flashpoint)

0 نظرات:

ارسال یک نظر