بازی سیاره گمشده (Lost Planet Extreme Condition)

بازی سیاره گمشده (Lost Planet Extreme Condition)

دسته بازی سرگرمی زیردسته حادثه ای

Lost Planet Extreme Condition یکی از بهترین عناوین شرکت Capcom برای سال ۲۰۰۶ بر روی کنسول X360 است که بعد از گذشت چندین ماه با همکاری شرکت nVidia برای پلتفورم PC نیز بازسازی شده است. Lost Planet اولین بازی است که از DirectX 10 پشتیبانی می کند. میتوان گفت که بعد از چند تجربه تلخ بالاخره capcom قصد دارد با همکاری nVidia یک تجربه شیرین در زمینه بازی سازی در پلتفورم PC کسب کند.
همانطور که مطلع هستید Lost Planet از داستان تقریبا کلیشه ای بهره می برد که Capcom توانسته است با پیچ و تاب دادن داستان، آنطور که می خواهد داستان را به گیمر ارائه کند. داستان در سیاره ای رخ میدهد که پوشیده از برف است و میزبان این سیاره موجوداتی حشره مانند هستند که Akrid نامیده می شوند. انسان ها در این سیاره برای زندگی کردن به گرما و انرژی نیاز دارند که این انرژی توسط Akrid ها تولید می شود و این دلیلی است برای شروع جنگ! شخصیت اول داستان Wayne نام دارد که به همراه پدر خود در این سیاره زندگی می کند. در یک نبرد سخت که در ابتدای بازی رخ می دهد پدر wayne کشته می شود و Wayne نیز بعد از ضرباتی که به او برخورد می کند بیهوش می شود و حافظه خود را از دست می دهد.
در طول بازی بسیار سعی شده است که روند بازی طوری پیش رود که داستان دچار نکات مبهم شود ولی هرگز این اتفاق نمی افتد چنانکه بعد از چند دقیقه که سوالی در ذهن شما پیش میاید بلافاصله جواب سوال خود را می گیرید. از این ترفند همچنین برای طولانی شدن بازی استفاده شده است ولی هیچ تاثیری بر روی طولانی شدن بازی نگذاشته است. یکی از مشکلات بازی کوتاه بودن قسمت campaign بازی است که شامل ۱۱ مرحله می باشد که به راحتی می توان در کمتر از ۱۰ ساعت آن را به پایان رساند. در کل داستان بازی، یک داستان معمولی است که نمی تواند گیمر را به ادامه بازی ترغیب کند، چون تقریبا از اواسط بازی داستان بازی آشکار می شود و میلی برای ادامه دادن بازی برای گیمر وجود ندارد.
لینک مجوز این بازی در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Lost+Planet+:Extreme+Condition

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 4,000 تومان

روش خرید: برای خرید بازی سیاره گمشده (Lost Planet Extreme Condition)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بازی سیاره گمشده (Lost Planet Extreme Condition)

0 نظرات:

ارسال یک نظر