بازی بحران ۲ (CRYSIS: Warhead)

بازی بحران ۲ (CRYSIS: Warhead)

دسته بازی سرگرمی زیردسته حادثه ای

پس از عرضه بسیار موفقیت آمیز و استقبال بی نظیر از بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Crysis که عنوان گرافیکی ترین بازی تاریخ بازی های PC را از آن خود کرده بود و هم اکنون نیز رکورددار این عنوان است، اکنون زمان انتشار نسخه دوم این بازی بسیار زیبا با نام Crysis Warhead فرا رسیده است که خبر بسیار خوشایندی برای تمام علاقمندان به بازی های رایانه ایست .
Crysis Warhead دومین نسخه از بازی بی نظیر کرایسیس است که داستان و فیلم نامه نسخه پیش را دنبال می کند !
وجود سلاح های جدید ، وسایل نقلیه متعدد جدید و حتی مکان ها و Location های جدید بازی همه و همه Crysis Warhead را به یک بازی زیبای دیگری از سری بازی های بسیار پرطرفدار و بی نظیر Crysis مبدل کرده است .
این بازی گرافیکی بسیار عالی توانست بازهم خوش بدرخشد و نمره فوق عالی منتقدان وب سایت بزرگ نقد بازی دنیا IGN را از آن خود کند !
بازی اکشن زیبای علمی تخیلی با گرافیک فوق العاده و سینمایی با فیلم نامه ای هولناک و فوقالعاده تاثیر گذار و سرگرم کننده که هر بازیکنی را مجذوب خود می کند و می تواند لذت کامل شلیک را در یک بازی اکشن با تمام وجود احساس کند !
داستان بازی Crysis که در آینده اتفاق می‌افتد شما را در نقش یک عضو گروه دلتا فورس (Delta Force)، قرار می‌دهد که برای دستگیری گروهی از باستان‌شناسان آمریکایی اعزام می‌شوید. این گروه روی یک پدیده تاریخی قدیمی تحقیق می‌کند. با گشایش تدریجی بازی با سه فضای کاملا متفاوت روبه‌رو می‌شوید.
سازنده : کمپانی Crytek Studios
ناشر : کمپانی Electronic Arts
تاریخ انتشار : September 16, 2008
وب سایت اختصاصی : Crysis Warhead
رده بندی ژانر : اکشن اول شخص شلیک کننده علمی تخیلی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Mature – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۷ سال و بالاتر .
لینک مجوز این بازی در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Crysis+Warhead

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 4,000 تومان

روش خرید: برای خرید بازی بحران ۲ (CRYSIS: Warhead)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بازی بحران ۲ (CRYSIS: Warhead)

0 نظرات:

ارسال یک نظر