Compony Of Heroes

Compony Of Heroes

Compony Of Heroes

دسته بازی سرگرمی زیردسته راهبردی

Compony Of Heroes

امروز THQ تائید کرد که بهار 2009 تاریخ انتشار Company of Heroes: Tales of Valor هستش, expansion جدید از سری بازیهای زیبای و تحسن شده Company of Heroes(هستش که مسیر ابداع و کیفیت رو همچنان در این سبک( Real-time strategy) ادامه میدهد.


سازنده: Relic Entertainment
ناشر : THQ
سبک: Real-time strategy
پلتفورم: PC
تاریخ انتشار: Apr 13, 2009


خبری که تا قبل از این در حد شایعه بود به حقیقت پیوست, امروز THQ تائید کرد که بهار 2009 تاریخ انتشار Company of Heroes: Tales of Valor هستش, expansion جدید از سری بازیهای زیبای و تحسن شده Company of Heroes(بهترین بازی سال 2006 از نظر IGN) هستش که مسیر ابداع و کیفیت رو همچنان در این سبک( Real-time strategy) ادامه میدهد.
این بازی توسط Relic Entertainment ساخته خواهد شد. از ویژگی های Company of Heroes: Tales of حالات multiplayer جدید, واحدهاى اضافى، نقشه‌هاى جديد و یک ویژگی جدید ابداعی که Direct-Fire نام دارد که وعده داده شده که اجازه کنترل ماهرانه و تاکتیکال بیشتری رو در نبرد ها به بازیکن میده.
Company of Heroes: Tales of Valor به طور کامل همسان با Company of Heroes and Company of Heroes: Opposing Fronts هستش اما بطور مستقل و جدا بازی میشه!



درجه بندي بنياد ملي بازيهاي رايانه اي در مورد محتواي بازي : مناسب براي تمامي افراد بالاي 18 سال .

لینک مجاز بودن این بازی در بنیاد ملی بازیهای کامپیوتری:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Company+Of+Heroes+&search_submit=

فروشنده: وی تری

قیمت: 3,900 تومان

روش خرید: برای خرید Compony Of Heroes، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید Compony Of Heroes

0 نظرات:

ارسال یک نظر