بازی(Call Of Duty 5 World At War)

بازی(Call Of Duty 5 World At War)

دسته بازی سرگرمی زیردسته حادثه ای

یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty , نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه چهارم که داستانش درباره جنگهای مدرن بود، دوباره داستان دوست داشتنی و پرطرفدار و مهیج جنگ جهانی دوم را از سر گرفته و بر روی آخرین نبرد های جنگ جهانی دوم تمرکز دارد !
سری بازی های پرطرفدار Call of Duty سال ۲۰۰۳ در لیست بازی های بسیار پرطرفدار سالیانه قرار گرفت و توانست رقیب قدرتمند این ژانر یعنی سری بازی های پرطرفدار Medal of Honor کمپانی EA Games را کنار بزند و خود به تنهایی عنوان زیباترین سری بازی های ژانر اول شخص و جنگ جهانی دوم را در دست گیرد !
بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی جنگ جهانی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 5 World at War را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۸ و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !
سازنده : کمپانی Treyarch
ناشر : کمپانی Activision
تاریخ انتشار : Nov 11, 2008
رده بندی ژانر : اکشن اول شخص جنگ جهانی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Mature – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۷ سال و بالاتر .
لینک مجوز این بازی در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Call+of+duty+:+world+at+war

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 4,000 تومان

روش خرید: برای خرید بازی(Call Of Duty 5 World At War)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بازی(Call Of Duty 5 World At War)

0 نظرات:

ارسال یک نظر