بازی کماندو فوق بشری (Bionic Commando)

بازی کماندو فوق بشری (Bionic Commando)

دسته بازی سرگرمی زیردسته حادثه ای

بازی کلاسیک و مطرح اکشن کمپانی Capcom این بار زیباتر از همیشه در دنیای بازی های مدرن با گرافیک و داستانی فوق العاده مهیج منتشر شده است . داستان بازی ۱۰ سال بعد از اتفاقات بازی اصلی اغاز خواهد شد و nathan spencer که به او لقب rad را داده اند به علت شورش برعلیه دولت مدتی رو در زندان سپری کرد . تا اینکه حکم اعدام او از مراجع بالا صادر شد و قرار شد که در اولین فرصت حکم اعدام نیتن اسپنسر به اجرا دربایید . بلخره روز اجرای حکم فرا میرسد ولی لحظاتی قبل از اغاز اجرای حکم تروریست ها به دلیل بر اندازی حکومت fsa یکی از ازمایشگاه های عظیم تسلیحاتی رو در شهر اسانسیون رو منفجر میکنند . این انفجار عظیم باعث وقوع یک زلزله مهیب میشه و به این ترتیب تمامی ساکنان شهر از بین میروند اما در پی این حادثه تنها یک نفر ان هم به طور کاملا معجزه اسایی زنده میمونه اون شخص کسی نیست جز کمندوی محبوب و قهرمان ما یعنی nathan spencer به این ترتیب دولت که حالا قدرت رو در دست تروریست ها میبینه چاراه ای جز اطمینان کردن به نیتن اسپنسر نمیابه ونیتن اسپنسر از مرگ حتمی نجات پیدا میکنه ولی این بار خود رو داخل یک بازی خطر ناک دیگر میبینه… .
داستان بازی ۱۰ سال بعد از اتفاقات بازی اصلی اغاز خواهد شد و nathan spencer که به او لقب rad را داده اند به علت شورش برعلیه دولت مدتی رو در زندان سپری کرد . تا اینکه حکم اعدام او از مراجع بالا صادر شد و قرار شد که در اولین فرصت حکم اعدام نیتن اسپنسر به اجرا دربایید . بلخره روز اجرای حکم فرا میرسد ولی لحظاتی قبل از اغاز اجرای حکم تروریست ها به دلیل بر اندازی حکومت fsa یکی از ازمایشگاه های عظیم تسلیحاتی رو در شهر اسانسیون رو منفجر میکنند . این انفجار عظیم باعث وقوع یک زلزله مهیب میشه و به این ترتیب تمامی ساکنان شهر از بین میروند اما در پی این حادثه تنها یک نفر ان هم به طور کاملا معجزه اسایی زنده میمونه اون شخص کسی نیست جز کمندوی محبوب و قهرمان ما یعنی nathan spencer به این ترتیب دولت که حالا قدرت رو در دست تروریست ها میبینه چاراه ای جز اطمینان کردن به نیتن اسپنسر نمیابه ونیتن اسپنسر از مرگ حتمی نجات پیدا میکنه ولی این بار خود رو داخل یک بازی خطر ناک دیگر میبینه… .
سازنده : کمپانی GRIN
ناشر : کمپانی: Capcom
تاریخ انتشار : July 28, 2009
رده بندی ژانر : اکشن علمی تخیلی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Mature – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۷ سال و بالاتر .
لینک مجوز این بازی در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Bionic+Commando

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 4,000 تومان

روش خرید: برای خرید بازی کماندو فوق بشری (Bionic Commando)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بازی کماندو فوق بشری (Bionic Commando)

0 نظرات:

ارسال یک نظر