رالی گوسفندان + 5 بازی کودکانه بعنوان هدیه

رالی گوسفندان + 5 بازی کودکانه بعنوان هدیه

دسته بازی سرگرمی زیردسته کودکان


شماره مجوز: 24492/155 تاریخ: 20/10/88

Champion Sheep Rally بازی بسیار زیبا و هیجان انگیزی است که در آن گوسفندان به مسابقه می پردازند. این بازی همان طور که از نامش پیداست نوعی لیگ قهرمانان برای گوسفندان است که در یک مسابقه سرعت و عبور از موانع و جمع کردن امتیاز ها با هم به مسابقه و رقابتی هیجان آور می پردازند.
محیط گرافیکی این بازی نسبتا بالا می باشد. حرکت در مسیر ها و جاده های زیبا با موانع سخت و دشوار از ویژگی های این بازی محسوب می شود .
در این بازی سرعت عمل و هم چنین دقت بسیار بالایی نیاز است تا هم از دیگر گوسفندان پیشی گرفته و هم با دقت بالا جوایز موجود در مسیر مسابقه را دریافت کرد. البته با همان بالا نیز باید از موانع موجود در مسیر عبور کرد.
این بازی برای افراد بالای ۳ سال مناسب می باشد. والدین می توانند این بازی را برای فرزندان خردسال خود بر روی سیستم نصب کنند تا هم در اوقات فراقت وسیله سرگرمی فرزندان فراهم کنند و هم به رشد ذهنی و سرعت عمل و دقت فرزندان کمک کرده باشند.
تذکر : حجم واقعی این بازی ۱۳۶ مگابایت می باشد که با فشرده سازی به ۳۰ مگابایت تغییر یافته است. کافی فایل زیر را دانلود نموده و فایل Setup‌ را اجرا نمایید تا بازی بر روی سیستم شما نصب گردد .


- مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۳ سال و بالاتر

فروشنده: فروشگاه بازي هاي سالم

قیمت: 6,500 تومان

روش خرید: برای خرید رالی گوسفندان + 5 بازی کودکانه بعنوان هدیه ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید رالی گوسفندان + 5 بازی کودکانه بعنوان هدیه

0 نظرات:

ارسال یک نظر